Kenapa Sekarang Banyak Iklan Tentang Payudara ??

semalam atok x update blog langsungkan? ada yang sedih x? hihihi..sapa yang melawat blog atok semalam tapi xde entry baru cepat angkat tangan!! wah..ramai jugak…hahahaha…atok minta maaf ye..bukan sengaja, tapi kerana terlalu sibuk dengan tugasan dan laporan eksperimen yang terpaksa di hantar hari ini jugak..nasib baik atok ada masa free sikit sekarang..

hmm..pasal tajuk yang atok tulis tu..memang atok nak cerita pasal tu pun..bukan saja-saja nak tulis tajuk gempak tapi entry xde kaitan..meh nak start citer..atok selalu la jugak tengok tv..sejak kecil hinggalah membawa ke tua, tv dan internet x pernah lekang dari rutin harian atok..

yang atok perasan, kalau masa atok kecil dulu..mama dan abah atok selalu pesan untuk tidur awal..katanya sebelum pukul 11 dah kene masuk tidur alasannya esok nak ke sekolah..hmm..mungkin kot..sebab masa kecil dulu memang liat bab bangun tidur ni..selagi x dirotan, selagi tu x bangun..hahaha

masuk ke alam sekolah menengah, sedikit kelonggaran diberi..atok dah boleh tengok cerita di tv hingga jam 12.00 tengah malam hingga 1.00 pagi..masa tu baru atok perasan..kenapa la parent atok x bagi tengok tv tengah malam..bukan sebab cerita lucah..tapi iklan yang kedewasaan…hahaha..semuanya iklan pasal payudara..macam-macam jenis ubat untuk payudara ada..besarkan payudara, kecilkan payudara, tegangkan payudara n bla2…

masa sekolah dulu, syok sangat la tengok iklan macam ni..kah..kah..kah…


bila dah makin besar sikit..lain pulak iklannya..tambah lagi iklan pasal kembalikan malam pertama..WTF!! nak kembalikan malam pertama? maksudnya?? nak kembalikan dara? boleh ke? hahaha..x cukup iklan pasal tu…ada pulak iklan pasal lelaki “kuat” nih..bukan kuat sampai otot berketul-ketul macam mike tyson..tapi kuat diranjang..WTH!!! ubat macam tu pun nak iklan kan jugak ke? dekat pasar malam berlambak-lambak kalau nak beli..

bila masuk alam universiti..atok melihat lain..ada sesuatu yang sangat x kena pada iklan tv..kadang-kdang dah meluat bila tengok iklan di tv..kenapa? kalau dulu, iklan pasal payudara, adegan ranjang dan kebatinan lelaki ni hanya keluar pada waktu tengah malam je..tapi sekarang dah mambawa ke siang!! wooit!! stesen tv tu x sedar ke yang kanak-kanak pun tengok jugak iklan tu? sebab tu atok x hairan kalau budak-budak zaman sekarang dah pandai buat macam-macam..





Chinese wonderbra brought to you by Prank Videos
Dari zaman ke zaman yang ginian selalu ada. Korbannya juga selalu ada. Tentang iklan ini saya tahunya dari Sandalian. :)

bila dah tengok iklan di tv..mesti nak tengok bentuk yang sebenar kan? betul x?

hmm.entah la dengan dunia sekarang ni..k.la.. atok nak pergi semayang jumaat jap.